• Stephen Leacock Reklam kan beskrivas som vetenskapen om att stoppa den mänskliga intelligensen tillräckligt länge för att få pengar från den.
    Original: Advertising may be described as the science of arresting the human intelligence long enough to get money from it.
    Stephen Leacock
    Kanadensisk humorist och ekonom 1869-1944
    - +
     0
Laster...
Stephen Leacock - Reklam kan beskrivas som vetenskapen om att stoppa den mänskliga intelligensen tillräckligt länge för att få pengar från den.
Reklam kan beskrivas som vetenskapen om att stoppa den mänskliga intelligensen tillräckligt länge för att få pengar från den. av : Stephen Leacock
X
hills-sunrise black-road forest lake-forest plant-drops purple-flower rain-drops river-forest rood-blad rose-black sky-stars straat-stad z-love-children-sun z-love-geliefdes-zon z-love-hands-sun z-love-hands z-love-leaves z-love-parijs z-love-small-hearts z-love-zwanen

Fontstorlek:

20 px 24 px 28 px 32 px 40 px 48 px

Typsnitt:

Arial TNR Verdana Courier New Comic Monospace

Färg:

Vit Blå Ed Gul Grön Svart

Skugga:

Inga Vit Svart
hills-sunrise Reklam kan beskrivas som vetenskapen om att stoppa den mänskliga intelligensen tillräckligt länge för att få pengar från den.
- Stephen Leacock Citattorget.se